Fan Fiction.

duminică, 2 decembrie 2012

Fan Fiction Chapter 1.

Deschide te rog link-ul si asculta in timp ce citesti. :) : http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg .

In dimineata asta m-am  trezit singura in pat. Era clar ca Harry plecase, atat ca nu stiu unde , desigur asta a devenit un obicei  din partea sa . Nu aveam de gand sa il sun , sa mai faca si el primul pas...
. M-am intins putin si am cascat. Dupa un dus cald am primit un sms de la Harry, cu textul 'imbraca-te frumos si pregateste-te , in 30 de minute vin sa te iau' .
Atat? ... adica unde mergeam? sa stiu macar cum ma imbrac . 'frumos'  ? asta ce vroia sa insemne?
  In timp ce imi cautatam haine bombaneam....'Mereu e cu treburi , niciodata nu imi da atentie..s-a racit , si acum wooow iesim undeva , ma si mir' .
  Eu si Harry ne cunoastem de aproximativ 5 ani si suntem impreuna de 4. La inceput parea ca un basm  , o poveste fericita , dar de cand el si trupa sa [one direction] au devenit  mai cunoscuti era din ce in ce mai putin acolo pentru mine.
  Ma iubeste , asta o stiu sigur , dar nu mi-o demonstreaza .
  Il iubesc  , dar am nevoie de el  , uf..
  Nu stiu daca era 'frumos' sau nu , dar asta am reusit sa fac intr-o jumatate de ora http://www.polyvore.com/cgi/set?id=64774259 .
  In geanta telefonul meu baraia. 'el trebuie sa fie'  mi-am zis.
Harry: Hei esti gata?
Eu: Da. :)
Harry: Ok sunt in fata casei tale , poti sa vii.
Si a inchis.
'Casei tale' , ciudat fiindca locuim de aproape 2 ani impreuna. Ce are omul asta cu cap cret?
 L-am vazut prin geamul fumuriu al masinii .
 Mi-a zambit cand am intrat in vehicul.
Eu: Hei. -si i-am zambit-
El: Hei sweetheart.
Ma asteptam sa ma sarute macar , dar nuuuuuuu ce sa isi murdareasca el buzele alea perfecte cu ruj roz? No way , right Harreh ? :-j
Dupa cateva minute de tacere am indraznit sa il intreb unde mergem , am primit  un ' o sa vezi' ca si raspuns.
Ok....
Nu am mai vrut sa il deranjez cu alte indrebari de ale mele si mi-am scos telefonul din poseta la tanc cand ma suna Anne , prietena mea din copilarie si viitoare mrs Malik :D.
Eu: Heeeeeeeei.  Ce`aci?
Anne: Pe acasa . tu?
Eu: Plictiseala.
Anee: Pai?
Eu: Pai Mr Styles m-a rapit in masina sa scumpa si nu stiu unde naiba mergem. -i-am zis in soapta-
Anee: Uu....poate vrea sa te violeze.
Eu: What? Stii doar ca..
Anne: Da , da , da , taci!
Am oftat.
Anne: Eh , hai ca te las nu vreau sa intrerup , byeeeeeeeee!
Eu: Nu , nu , nu BITCH!
Harry : Totul ok , honey?
Eu: C`mon Harry ! Ce te tot prefaci cu sweetheart , honey . Acum iti pasa de mine?
Harry: Am ajuns!
Tocmai obercasem ca eram la podul unde ne intanliseram noi prima data. Pana sa ma trezesc eu Harry imi deschidea usa si ma ajuta sa cobor.
 Harry: Uite ..imi pare rau ca ne-am racit . Am fost extrem de ocupat cu formatia si regret nespus ca nu pot sta cu tine , dar daca as face-o as fii tot timpul langa tine , si stii de ce? Fiindca te iubesc si nimic in lumea asta , trupa , turneele , fanii , distanta nu pot opri asta.
 Eu: Da  , dar...
Harry: Iarta-ma. De asta si te-am chemat aici .
In urmatoarele clipe era in genunchi in fata mea cu o cutiuta albastra de catifea din care iesea un inel de argint cu un diamant micut pe el .
Harry: Stephanie Hale , imi faci onoare de a deveni sotia mea?



Ochii imi erau inecati in lacrimi , nu am putut sa exclam decat un 'da' mare.
Dupa acea buzele sale aproape le devorau pe ale mele , ardeau .....




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu